4 Kasım 2022 Cuma

Dans ve Gitar Dersleri

 

takılabilir bir dudak bu, “oyun-hamuru”ndan,

bu, içine ölü girmiş bir masa gibi 

duran salonda: üzerinde desenler-kırışık kokular-

gösterircesine kirlerimi yeniden

bütün sırlarını fısıldıyorlar bana…   

 

“:iriydi irisin iskemlesi-irin oldu gölgeler-ve sular üstümüzden çekildi”

üflemeliler: tiri ti tittiii tit tiri tit ti .-  .  .- -- .- .. - . aslında takılabilir bir burundu bu

 

bir kişiye bölündüğünde zaman

işler yüzlerdeki köstekli saatler

masa başı örtüde bir ailedir

içe işlemez bir kan

sofraya ak bir baba gibi gelir    son yemek alay**ları: tit tiri tit ti  

 

yemek ağızları vardır

suni çiçek su ağızlarından önce

veya gün ışığı japon balıkları

badem ağaçlarının kısık gözlerinde   

yeni olmuş bir meyve gibi kokan bakışlar   

 

yaylılar: duyun midaslar, ey hor.görünün miyelin kılıfları-bir kuğu boynuydu ölüm-kuyunun içinde kulak, kulağın içinde düğüm esintiler: uuuuuuuuuuuuu

 

yeryüzüne atılmış açlığım

sadece bir palyaço dumanın peşinde

el içindeki odalara bırakılmış doğa

gitarlar davullar ses tellerimde

bir ardıçkuşunun gagaladığı yere inen kalbim

 

dans etmeyi öğrendim 

kalın kabuklu bir yumurtadan

yumurtada bir uykuydum

tırnak pabuçlara geniş zamanlar kıran

adımlarımda yatağa uzanmış bir gövdenin gölgesi

 

titremeler: den izin gö ğsünde ha ngi çı nla ma,  ben o yum diyemem artık, annncak parç çalanan bir sıv(h)ıyım o nun ka®nında 

 

kırık bir vazo sesi bu, yağmurdan, 

bu, içine krallar gömülmüş bir pencere gibi 

duran aklımızda: üzerinde yaylar ve kirişler

gösterircesine soluk banyosunu geçmişin       

bütün günahlarını çalıyorlar alnıma…  

 

vurmalılar: bir odağım kayboldum iki tümsek arasında, gazap çukurlarını kızgın cıvayla doldurdum, olmadı dolgun güneşlerin üstümüze serdiği tutku, kendime hain bir taslak karaladım:  buya tak o da sıo lamda kim---BUy atak-O dası ola nDAK immmmmmmmmmmmmmm   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder