5 Kasım 2022 Cumartesi

Çin Yasağı

kaç defa böcek dedim hala dudağımda izleri, çenem izlenimci bir böcektir benim, işaretim sönmüş olandır ey ene, antik bir kunduranın ayak kokusudur beklediğim:

 

YUMMM

URRRRR

TAAAAA!!!!

 

kaç defa üremek içindi penisilin betikler, kın betiklerde sunak, loş bir peynir evinden hangi ses tellenir,

sözüm kanlı bir tükürüktür, iç+inden, kudurmuş kurt larvalarının kokunduğu  

 

bırakın çekileyim, suda bozunan bir kuraklığım çünkü, düşüncesi olan cılk bir kemik miyim ah, bir ayna yonttum bana verilenden, yasakladım üstüme bir “görgü”ye düşmeyi

 

bir ürkü bulmadan evcilliğinize

(gevşek bir ısırgan paltosuyum

EŞYAyYa

sirke gibi damlatın) beni 

konuşmak yasak

 

kaç defa sümkürdüm –güneşlik!- gölgemgelgeç, delindi uçurtmalar, naylon bir karna konuştum,  yoklandı göğüm, yutkunan bir kunduranın altında ezildi böcek, kılavuz bir fil gibi hafızamda sevdim iskeletleri… kaç defa sümkürdüm sizi, etrafıma bozunan kızkaç… bir gölg e kalibresi kabile…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder